fredag 6. april 2007

Stian


Min kjære Stian er på sjøen halve året og mekker på noen maskiner, har jeg skjønt:). .Inkludert påsken 07 også.Han er Maskinist og jobber på supply båt, nå langt opp i samenes land.Der hvor både 3g dekning og andre dekninger er ikke prioriteter!
Vi møttes på Finn.no(mulighetenes marked) ei stund før jul.Mange muligheter der ute folkens!Selv om han er året yngre en meg, skilte han seg rimelig kjappt ut.Han viste seg å være en real kjekk allelikanes te kar!Vi har nå vært sammen nærmere tre mnd.Til og med så har jeg jo vært på Fedje der han er fra, og hilst på folket. Beundret den sjarmerende øya langt ut i havgapet i vest. 1,5 time nord for Bergen.
Ellers har han jo vært her nede på besøk for det meste ,når han har vært på fri.
Vi har hatt lots of kvalitetstid sammen og bøttevis av gode øyeblikk!! deilig å være forelsket!
Livet er ekstra deilig da. . Har i alle fall nok av tid til å tenke over saker og ting.Og å savne har blitt en vane. En ganske god vane når jeg tenker meg om..Er så ekstra ekstra hyggelig når vi først er sammen!Men skal ikke stikke under en tøffel at det gnager litt på innimellom ja. .
Go gutten min

Ingen kommentarer: